یک لوگو به تنهایی برند نیست
تاریخ: خرداد ۲۵, ۱۳۹۹
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
نویسنده: سجاد تقی زاده

بسیاری از شرکت ها برای طراحی لوگو به ما مراجعه میکنند و فکر میکنند که داشتن یک لوگو برای ساخت برند کافیست و ما همیشه درحال صرف انرژی برای تفکیک این دو موضوع کاملا متفاوت از هم هستیم . برند بیش از یک نام یا یک نماد است. برند همه چیز است و همه چیز نام تجاری دارد.

برند استراتژی شماست

اگر شما یک برند مصرفی هستید، برند داستانی است که آن محصولات به مردم می‌گویند. صندلی آشپزخانه “Ikea” پس از چندسال، بخشی از برند شرکت است. اگر یک سازمان انسانی هستید، برنداهداف و پیشرفتی است که به انسان ها می‌دهید مثل هدف جسورانه ما برای پایان دادن به گرسنگی کودکان در ایران ظرف پنج سال، نام تجاری برند شماست. در سال ۱۹۶۹ ناسا لوگو خوبی نداشت. اما بعدا این کار را انجام داد. در حال حاضر آن یک لوگوی بهتر دارند – اما این نشان تجاری دیگر چیزی برای آنها به ارمغان نمی اورد. اگر نمی‌دانید کجا می‌روید و یا چطور می‌خواهید به آنجا برسید، شما برند ندارید، مهم نیست چه نام و لوگویی دارید.

برند CTA شماست

آیا CTA شما برای مخاطب شجاعانه و الهام‌بخش است؟ آیا آن‌ها با برخی از استراتژی که منطقی بنظر می‌رسد سازگار هستند؟ گرفتن “لایک” بیشتر اینستاگرام ، به خودی خود یک استراتژی نیست. اگر یک سازمان بشر دوستانه هستید، چیزهایی که از مخاطب خود میخواهید تا انجام دهند برند شماست.

برند هویت شــما نیست

برند یک شخص است که احساساتی را از محصول، خدمات یا یک سازمان می‎گیرد. برند در ذهن و قلب افراد وجود دارد. هدف از علائم تجاری این است که به شرکت‎ها اجازه دهد منبع کالا یا خدمات خود را نشان دهند و آنها را از دیگران در صنعت متمایز کنند.

یک نام تجاری متعلق به شرکت نیست

بلکه متعلق به مشتریان است که معنای آن را به خوبی حس می‎کنند. آنها برند را نمی‎خرند، بلکه به آن می‎پیوندند. مشتریان محصول را برای ساختن هویت خود خریداری می کنند. مخاطبان می‎خواهند معنی داشته باشند، آنها حس تعلق می‎خواهند.

به نظر شما چه چیزهای دیگری میتواند برند را معرفی کند؟

۱۰ عادت طراحان فیریلنسر موفق

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چه تفاوتی بین فیریلنسرهای موفقی که وقت آنها هم تا ماه‌ها پر است با کسانی مداوم به دنبال پروژه بعدی می‌گردند، هست؟ بنظر می‌رسد که موفق‌ترین فیریلنسر دارای چند ویژگی مشترک هستند که آنها را از بقیه متمایز می‌کند.

یک اینفوگرافیک خفن با این ۹ نکته و ترفند طراحی کنید

ارائه اطلاعات در قالب تصاویر همراه با متن، یادگیری و انتقال اطلاعات و در ذهن ماندن را تا ۳۲۳ درصد افزایش می‌دهد

اولین تجربه دورکاری و چگونگی رسیدن به موفقیت در این مسیر

یکی از بهترین راه‌ها که کارفرمایان می‌توانند با آن از تیم‌شان حمایت کنند، این است که شرایطی را فراهم آورند که کارمندان‌شان از جایی که احساس خلاقیت، تمرکز و راحتی دارند مشغول به کار شوند. نه تنها این، بلکه در بحث استخدام و حفظ استعدادهای برتر نیز یک مزیت رقابتی بزرگ است. بنابراین این شرایط وحشتناکی که پیش آمد و باعث دورکاری شد برای ما بسیار عالی است!

الهام گرفتن بدون کپی کردن

در این پست که توسط “Darya Jandossova Troncoso” ایجاد شده است، ما هنر الهام‌ و معنای واقعی آن را برای تولید یک اثر اورجینال مورد بررسی قرار می‌دهیم. به علاوه اینکه چطور می‌توانید از تجربیات فردی خود بهره ببرید تا مخاطبین خود را تحت تاثیر قرار دهید.

۵ مهارت نرم‌ که هر طراح گرافیک برای موفقیت در حرفه‌اش نیاز دارد

مهارت‌های سخت(توانایی‌های قابل یادگیری و قابل اندازه‌گیری است، مانند: نوشتن، ریاضی یا توانایی استفاده از برنامه کامپیوتری)، مانند دانش برنامه‌های خاص نرم افزاری و غیره، برای تاثیر‌گذار بودن طراحان گرافیک امری حیاتی است. با این وجود بسیاری از طراحان، از اهمیت مهارت‌های نرم(برقراری ارتباط، خوب گوش دادن، کنار آمدن با دیگران) در حرفه خود غافل هستند.

۱۰ ابزار طراحی آنلاین که هرگز نمی‌دانستید به آنها نیاز دارید

در این پست طراح ورا واشکوفسا لیستی از ابزارهای آنلاین محبوب خودش را برای طراحی گرافیک و طراحی وب به اشتراک می‌گذارد، و می‌گوید که چرا باید از آنها استفاده کنید.

چگونه داستان کسب‌وکار خود را با طراحی تعاملی بیان کنیم؛ ۹ گام اجرایی

برای آموزش یک درس در حیطه داستان‌گویی ویژوال آماده‌اید؟ دوستان ما در dovetail یک راهنمای گام به گام(براساس تجربه شان در طراحی انیمیشن) برای کمک به تیم طراحی شما ارائه دادند تا یک استوری بیزنسی جذاب برای خودتان درست کنید.

۵ موردی که در انتخاب تایپوگرافی برای طراحی وب باید در نظر بگیرید

جدای از پالت رنگ، تایپوگرافی یک وب سایت یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین تجربه های کاربران است.انتخاب تایپ‌فیس درست، طراحی یک کار را ترفیع می‌بخشد و مطالب را برای خواندن لذت بخش می‌کند. تایپوگرافی اشتباه برعکس عمل می‌کند،و می‌تواند تجربه ناخوشایندی برای کاربر به وجود بیاورد و باعث شود آنها به دنبال وب سایت های جایگزین باشند.مواردی وجود دارند که هنگام انتخاب تایپ‌فیس برای طراحی وب سایت باید در نظر گرفته شوند. بیایید یک راست بریم سراغ آنها

چرا افراد خلاق برای پیشرفت نیاز به تنهایی دارند

ه عنوان یه آدم حرفه‌ای و خلاق شما این شانس را دارید که وقت زیادی را به تنهایی بگذرانید. این که آیا شما در خانه آزاد کار می‌کنید یا در یک دفتر شلوغ، کار خلاقانه شما را ملزم می‌کند تا در گوشه و کنار ذهن خود غرق شوید تا ایده جدیدی به ذهنتان برسد،که می‌تواند مانند یک روند کاملا منزوی باشد(خصوصا اگر شما فرد برونگرایی باشید).

۷ دلیل که به ما می‌گوید چرا امروزه باید طراحان جوان را استخدام کرد

زمانی که یک طراحی جدید و بی‌مانند می‌خواهیم،به متد های جدیدی احتیاج داریم.ما از یازده طراح ارشد و کسانی که مسئول استخدام کردن هستند می‌خواهیم بپرسیم که چرا اکنون زمان استخدام طراحان جوان است و چگونه می‌توانند همه رواسای خود را متقاعد کنند تا موافقت کنند.

۵ موردی که در انتخاب تایپوگرافی برای طراحی وب باید در نظر بگیرید

جدای از پالت رنگ، تایپوگرافی یک وب سایت یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین تجربه های کاربران است.انتخاب تایپ‌فیس درست، طراحی یک کار را ترفیع می‌بخشد و مطالب را برای خواندن لذت بخش می‌کند. تایپوگرافی اشتباه برعکس عمل می‌کند،و می‌تواند تجربه ناخوشایندی برای کاربر به وجود بیاورد و باعث شود آنها به دنبال وب سایت های جایگزین باشند.مواردی وجود دارند که هنگام انتخاب تایپ‌فیس برای طراحی وب سایت باید در نظر گرفته شوند. بیایید یک راست بریم سراغ آنها

۱۰ ابزار طراحی آنلاین که هرگز نمی‌دانستید به آنها نیاز دارید

در این پست طراح ورا واشکوفسا لیستی از ابزارهای آنلاین محبوب خودش را برای طراحی گرافیک و طراحی وب به اشتراک می‌گذارد، و می‌گوید که چرا باید از آنها استفاده کنید.

الهام گرفتن بدون کپی کردن

در این پست که توسط “Darya Jandossova Troncoso” ایجاد شده است، ما هنر الهام‌ و معنای واقعی آن را برای تولید یک اثر اورجینال مورد بررسی قرار می‌دهیم. به علاوه اینکه چطور می‌توانید از تجربیات فردی خود بهره ببرید تا مخاطبین خود را تحت تاثیر قرار دهید.

چرا افراد خلاق برای پیشرفت نیاز به تنهایی دارند

ه عنوان یه آدم حرفه‌ای و خلاق شما این شانس را دارید که وقت زیادی را به تنهایی بگذرانید. این که آیا شما در خانه آزاد کار می‌کنید یا در یک دفتر شلوغ، کار خلاقانه شما را ملزم می‌کند تا در گوشه و کنار ذهن خود غرق شوید تا ایده جدیدی به ذهنتان برسد،که می‌تواند مانند یک روند کاملا منزوی باشد(خصوصا اگر شما فرد برونگرایی باشید).

۱۰ عادت طراحان فیریلنسر موفق

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چه تفاوتی بین فیریلنسرهای موفقی که وقت آنها هم تا ماه‌ها پر است با کسانی مداوم به دنبال پروژه بعدی می‌گردند، هست؟ بنظر می‌رسد که موفق‌ترین فیریلنسر دارای چند ویژگی مشترک هستند که آنها را از بقیه متمایز می‌کند.

0 0 امتیازها
امتیاز این مطلب
guest
0 نظرات
بازخورد Inline
نمایش تمام دیدگاه‌‌ها