همانطور که برندها در تلاشند که در دنیای شلوغ دیجیتال با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند، تصویرسازی به عنوان یک مهارت خلاق به یک مهارت کاملا محبوب تبدیل شده است. علاوه بر ایجاد روابط قوی بین مشتریان و شما در محصولات دیجیتال، تصویرسازی به شما کمک میکند تا از رقیب های خود متمایز شوید، داستان منحصر بفرد یک برند را بگویید و ایده های پیچیده را به روشی قابل دسترس تجسم کنید.
“تصویرسازی محصول،هدف ایجاد لذت از تجربه کاربر را به دنبال دارد. همچنین برای توضیح مزایای یک محصول و در نهایت ترغیب مردم به دوست داشتن محصول استفاده میشود.”____فرانسیس، طراح محصولات و تصویرسازی
آیا میخواهید سعی کنید تصویرسازی را در طراحی موبایل خود بگنجانید؟ در زیر چند نمونه از سبک های مختلف تصویرسازی برای آشنایی شما و دیدن ترکیب های خلاقانه و الهام گرفتن شما آورده ایم. توجه کنید که هر زیبایی شناختی نوع متفاوتی از پیام را برقرار میکند، پس به یاد داشته باشید که سبک متفاوتی را بر اساس نوع محصولی که طراحی میکنید انتخاب کنید!
۰ نظر