۲۴ نمونه از تصاویر خلاقانه در دیزاین UI / UX
تاریخ: مرداد ۱۵, ۱۳۹۹
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
نویسنده: رضوان موسوی

همانطور که برندها در تلاشند که در دنیای شلوغ دیجیتال با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند، تصویرسازی به عنوان یک مهارت خلاق به یک مهارت کاملا محبوب تبدیل شده است. علاوه بر ایجاد روابط قوی بین مشتریان و شما در محصولات دیجیتال، تصویرسازی به شما کمک میکند تا از رقیب های خود متمایز شوید، داستان منحصر بفرد یک برند را بگویید و ایده های پیچیده را به روشی قابل دسترس تجسم کنید.

“تصویرسازی محصول،هدف ایجاد لذت از تجربه کاربر را به دنبال دارد. همچنین برای توضیح مزایای یک محصول و در نهایت ترغیب مردم به دوست داشتن محصول استفاده می‌شود.”____فرانسیس، طراح محصولات و تصویرسازی

آیا می‌خواهید سعی کنید تصویرسازی را در طراحی موبایل خود بگنجانید؟ در زیر چند نمونه از سبک های مختلف تصویرسازی برای آشنایی شما و دیدن ترکیب های خلاقانه و الهام گرفتن شما آورده ایم. توجه کنید که هر زیبایی شناختی نوع متفاوتی از پیام را برقرار می‌کند، پس به یاد داشته باشید که سبک متفاوتی را بر اساس نوع محصولی که طراحی می‌کنید انتخاب کنید!

ترکیبات انتزاعی

تصاویر سه بعدی

تصاویر فلت استایل

نقاشی بر اساس دیدگاه و احساسات

۲۴ examples of creative illustration use in mobile design

چگونه داستان کسب‌وکار خود را با طراحی تعاملی بیان کنیم؛ ۹ گام اجرایی

برای آموزش یک درس در حیطه داستان‌گویی ویژوال آماده‌اید؟ دوستان ما در dovetail یک راهنمای گام به گام(براساس تجربه شان در طراحی انیمیشن) برای کمک به تیم طراحی شما ارائه دادند تا یک استوری بیزنسی جذاب برای خودتان درست کنید.

۵ موردی که در انتخاب تایپوگرافی برای طراحی وب باید در نظر بگیرید

جدای از پالت رنگ، تایپوگرافی یک وب سایت یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین تجربه های کاربران است.انتخاب تایپ‌فیس درست، طراحی یک کار را ترفیع می‌بخشد و مطالب را برای خواندن لذت بخش می‌کند. تایپوگرافی اشتباه برعکس عمل می‌کند،و می‌تواند تجربه ناخوشایندی برای کاربر به وجود بیاورد و باعث شود آنها به دنبال وب سایت های جایگزین باشند.مواردی وجود دارند که هنگام انتخاب تایپ‌فیس برای طراحی وب سایت باید در نظر گرفته شوند. بیایید یک راست بریم سراغ آنها

۳ راه کسب درآمد بیشتر برای طراحان گرافیک

به راحتی می‌توانم بگویم که شما تصور می‌کنید که تنها راه کسب درآمد بیشتر به عنوان یک طراح پیدا کردن مشتری های بیشتر، پروژه های بزرگ تر است یا ساعات بیشتری کار کنید تا درآمدتان افزایش یابد. اما این موارد فقط برای رزومه کاری و سابقه کار شما مفید است. روش های دیگری نیز برای کسب درآمد بیشتر برای یک طراح وجود دارد که بعضی از آنها بازدهی بالاتری دارند و وقت و تلاش کمتری نیاز دارند.

۵ موردی که در انتخاب تایپوگرافی برای طراحی وب باید در نظر بگیرید

جدای از پالت رنگ، تایپوگرافی یک وب سایت یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین تجربه های کاربران است.انتخاب تایپ‌فیس درست، طراحی یک کار را ترفیع می‌بخشد و مطالب را برای خواندن لذت بخش می‌کند. تایپوگرافی اشتباه برعکس عمل می‌کند،و می‌تواند تجربه ناخوشایندی برای کاربر به وجود بیاورد و باعث شود آنها به دنبال وب سایت های جایگزین باشند.مواردی وجود دارند که هنگام انتخاب تایپ‌فیس برای طراحی وب سایت باید در نظر گرفته شوند. بیایید یک راست بریم سراغ آنها

۲۰ مهارت که هرگز نرم‌افزارهای طراحی جایگزین آنها نخواهند شد

طراح بودن در دنیای فناوری می‌تواند نگران کننده باشد، زیرا تقربیا هر روز یک نرم‌افزار جدید ساخته می‌شود که می‌تواند بسیاری از کارهایی را که با دست انجام می‌دهید انجام دهد. با این حال، اگر طراح هستید دلیلی برای پذیرش شکست ندارید فقط برای پیدایش برخی نرم‌افزارهای جدید و فانتزی. در واقع مهارت های بسیار در انسان وجود دارد که نرم‌افزارهای بزرگ طراحی ندارند، هرچقدر هم که توسعه یابند و پیشرفته شوند.

۰ نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *