چرا ما به طراحی نیاز داریم؟
تاریخ: آبان ۲۶, ۱۳۹۹
مدت زمان مطالعه: 6 دقیقه
نویسنده: سجاد تقی زاده

طراحی در همه جا

طراحی گرافیک ارتباط تصویری است. هر انتقال پیامی که نیاز به برقراری ارتباط دارد و به صورت شفاهی قابل انجام نیست باید طراحی شود. برای یک لحظه به اطراف خود نگاه کنید. جلد مجله ، نوشته‌های زیبا روی لیوان قهوه یا لباس، همگی نمونه‌هایی از طراحی گرافیک هستند. طراحی گرافیک قسمت عظیمی از زندگی روزمره شماست و احتمالاً به سختی متوجه آن می‌شوید ، اما زندگی را بدون آن تصور کنید،  واقعاً دنیای عجیبی خواهد بود.

همه چیز در یک حالت سفید و ساده قرار دارد. بدون عکس ، بدون متن، بدون رنگ….

در این موقعیت حتی رفتن به فروشگاه مواد غذایی یک بازی مرگبار است! شما نمی‌توانید تفاوت بین یک جعبه ذرت و یک جعبه پودر کاکائو را تشخیص دهید! چگونه رستوران مورد علاقه خود را پیدا می کنید؟ چگونه می‌دانید چه چیزی در منو وجود دارد؟

واضح است که برای انتقال پیام خود به روشنی ما به طراحی گرافیکی نیاز داریم.

طراحان گرافیک چه کاری انجام می دهند؟

طراحان گرافیک آموزش دیده اند تا بتوانند با طراحی‌های خود اطلاع رسانی ، ترغیب ، هدایت ، سازماندهی ، سرگرمی و جلب توجه کنند. آنها هنر و فن‌آوری را برای برقراری ارتباط با یک پیام ترکیب می‌کنند.

اگرچه بسیار راحت است که کنار یک طراح آماتور بنشینید و با چند تصویر و چند فونت فانتزی کارخود را جمع کنید، اما برای نتایج بهتر نیاز به یک طراح حرفه‌ای دارید. مطمئناً، هر طراحی می‌تواند یک پوستر زیبا طراحی کند، اما یک طراح آموزش دیده می‌تواند پوستری بسازد که نه تنها فوق‌العاده به نظر می‌رسد، بلکه پیام صحیح را به روش صحیح به مخاطب مناسب می‌رساند و مطمئن می‌شود که ارتباط تصویری شما با مردم تا حد ممکن واضح و موثر است.
طراحی گرافیک، ابزاری مهم است که ارتباط شما با افراد دیگر را افزایش می‌دهد. طراحی گرافیک در خدمت انتقال ایده‌های شما به شکلی است که نه تنها موثر است، بلکه زیبا نیز می‌باشد. در اینجا فقط چند فاکتور وجود دارد که باید قبل از سرمایه گذاری در خدمات طراحی گرافیک مورد توجه قرار گیرند.

طراحی حرفه‌ای باعث می‌شود شما خوب به نظر برسید

طراحی خوب باعث می شود شما خوب به نظر برسید، ساده است. طراحی عالی به شما این امکان را می دهد که کسانی که به دنبال شما هستند برداشت مثبتی داشته باشند. انسان در عرض چند ثانیه اول، نظرات و دیدگاه اولیه خود را در ذهن شکل می دهد. از طرف دیگر ، تغییر احساس پس از ایجاد اولین برداشت ، زمان بسیار بیشتری می برد. طراحی حرفه‌ای باعث می شود که افراد، نظرات مثبتی در مورد محصول ، خدمات یا برند شما داشته باشند.

طراحی خوب شما را متمایز می‌کند

مردم انتخاب دارند. مهم است که بدانید، طرحی که برای نشان دادن نام تجاری خود انتخاب می کنید، می‌تواند شما را از دور رقابت خارج کند – چه منفی و چه مثبت. طراحی عالی در ذهن تصمیم گیرندگان برجسته است و می تواند در انتخاب آنها ، چه از روی عمد و چه از طریق ناخودآگاه، تأثیر بگذارد. ذاتاً، مردم دوست دارند با چیزهایی ارتباط برقرار کنند که به نظر آنها خوب می‌آید و به آنها احساس خوبی می‌دهد. برای مثال در قفسه محصولات پودر کیک، شخص به سمت طراحی خیلی خوب نخواهد رفت، زیرا احساس می‌کند محصول می‌تواند گران‌تر از ارزش ذاتی آن باشد. پس لزوما طراحی فوق‌العاده هم نمی‌تواند جوابگوی ما باشد.
با سرمایه گذاری در طراحی هدفمند، به طور قابل توجهی توانایی برند خود را برای برجسته شدن در ذهن تصمیم گیرندگان و مصرف‌کنندگان اصلی افزایش می‌دهید.

طراحی هدفمند یک پیام از اعتبار و حرفه‌ای بودن را منتقل می‌کند

همانطور که قبلاً اشاره شد ، طراحی گرافیک نقش بسزایی در روند تصمیم گیری دارد. نتایج می‌‌گویند که شرکت‌هایی که در طراحی با کیفیت سرمایه‌گذاری می‌کنند قابل اعتمادتر هستند. شهود و ادراک می‌تواند هر کاری را ایجاد یا از بین ببرد. افراد به دنبال نشانه‌های حرفه‌ای بودن شما هستند تا آنها را متقاعد کند که می‌توان به شما اعتماد کرد. یکی از این نشانه‌ها نحوه ارائه خودتان است. مهم است که با سرمایه گذاری در طراحی هدفمند و با کیفیت ، خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید.

طراحی با کیفیت ایده را خلاصه می‌کند

دوست دارید چه ایده‌هایی را به مردم ارائه دهید؟ طراحی عالی این ایده‌ها را به شکلی خلاصه می‌کند که چشم‌نواز باشد. افراد ممکن است تمایلی به خواندن متنی نداشته باشند که سعی در ترغیب آنها برای خرید محصول شما دارد ، اما آنها مایل هستند نگاهی به تصویری که همان هدف را دنبال می کند، داشته باشند. علاوه بر این ، طراحی گرافیک باید سازگار باشد. تمام نمایندگی‌های برند شما باید از نظر بصری مشابه باشند تا اعتماد ایجاد کنند و از اینکه برند شما قابل تشخیص است اطمینان حاصل کنند. طراحی ساختارمند این سازگاری مورد نیاز را به شما می‌دهد.

در اینجا چه به صورت چاپی و چه به صورت آنلاین ، از کارت‌های ویزیت گرفته تا بیلبوردها ، آرم‌ها ، طراحی بسته بندی، آگهی‌های تبلیغاتی و موارد دیگر، آماده پاسخگویی به نیازهای طراحی شما هستیم.
ما به اهمیت طراحی عالی رسیده‌ایم و تیم طراحان ما علاقه‌ دارند که شما را زیبا نشان دهند. ما قبل از شروع کار و تبدیل ایده شما به تصویری که عاشق آن هستید ، با شما مشورت خواهیم کرد تا احساس واقعی شما را درک کنیم.
برای دیدن نمونه‌کارهای ما کلیک کنید.

ارتباط با ما
۰۹۳۶۹۹۹۹۸۸۶

۱۰ عادت طراحان فیریلنسر موفق

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چه تفاوتی بین فیریلنسرهای موفقی که وقت آنها هم تا ماه‌ها پر است با کسانی مداوم به دنبال پروژه بعدی می‌گردند، هست؟ بنظر می‌رسد که موفق‌ترین فیریلنسر دارای چند ویژگی مشترک هستند که آنها را از بقیه متمایز می‌کند.

یک اینفوگرافیک خفن با این ۹ نکته و ترفند طراحی کنید

ارائه اطلاعات در قالب تصاویر همراه با متن، یادگیری و انتقال اطلاعات و در ذهن ماندن را تا ۳۲۳ درصد افزایش می‌دهد

اولین تجربه دورکاری و چگونگی رسیدن به موفقیت در این مسیر

یکی از بهترین راه‌ها که کارفرمایان می‌توانند با آن از تیم‌شان حمایت کنند، این است که شرایطی را فراهم آورند که کارمندان‌شان از جایی که احساس خلاقیت، تمرکز و راحتی دارند مشغول به کار شوند. نه تنها این، بلکه در بحث استخدام و حفظ استعدادهای برتر نیز یک مزیت رقابتی بزرگ است. بنابراین این شرایط وحشتناکی که پیش آمد و باعث دورکاری شد برای ما بسیار عالی است!

الهام گرفتن بدون کپی کردن

در این پست که توسط “Darya Jandossova Troncoso” ایجاد شده است، ما هنر الهام‌ و معنای واقعی آن را برای تولید یک اثر اورجینال مورد بررسی قرار می‌دهیم. به علاوه اینکه چطور می‌توانید از تجربیات فردی خود بهره ببرید تا مخاطبین خود را تحت تاثیر قرار دهید.

۵ مهارت نرم‌ که هر طراح گرافیک برای موفقیت در حرفه‌اش نیاز دارد

مهارت‌های سخت(توانایی‌های قابل یادگیری و قابل اندازه‌گیری است، مانند: نوشتن، ریاضی یا توانایی استفاده از برنامه کامپیوتری)، مانند دانش برنامه‌های خاص نرم افزاری و غیره، برای تاثیر‌گذار بودن طراحان گرافیک امری حیاتی است. با این وجود بسیاری از طراحان، از اهمیت مهارت‌های نرم(برقراری ارتباط، خوب گوش دادن، کنار آمدن با دیگران) در حرفه خود غافل هستند.

۱۰ ابزار طراحی آنلاین که هرگز نمی‌دانستید به آنها نیاز دارید

در این پست طراح ورا واشکوفسا لیستی از ابزارهای آنلاین محبوب خودش را برای طراحی گرافیک و طراحی وب به اشتراک می‌گذارد، و می‌گوید که چرا باید از آنها استفاده کنید.

چگونه داستان کسب‌وکار خود را با طراحی تعاملی بیان کنیم؛ ۹ گام اجرایی

برای آموزش یک درس در حیطه داستان‌گویی ویژوال آماده‌اید؟ دوستان ما در dovetail یک راهنمای گام به گام(براساس تجربه شان در طراحی انیمیشن) برای کمک به تیم طراحی شما ارائه دادند تا یک استوری بیزنسی جذاب برای خودتان درست کنید.

۵ موردی که در انتخاب تایپوگرافی برای طراحی وب باید در نظر بگیرید

جدای از پالت رنگ، تایپوگرافی یک وب سایت یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین تجربه های کاربران است.انتخاب تایپ‌فیس درست، طراحی یک کار را ترفیع می‌بخشد و مطالب را برای خواندن لذت بخش می‌کند. تایپوگرافی اشتباه برعکس عمل می‌کند،و می‌تواند تجربه ناخوشایندی برای کاربر به وجود بیاورد و باعث شود آنها به دنبال وب سایت های جایگزین باشند.مواردی وجود دارند که هنگام انتخاب تایپ‌فیس برای طراحی وب سایت باید در نظر گرفته شوند. بیایید یک راست بریم سراغ آنها

چرا افراد خلاق برای پیشرفت نیاز به تنهایی دارند

ه عنوان یه آدم حرفه‌ای و خلاق شما این شانس را دارید که وقت زیادی را به تنهایی بگذرانید. این که آیا شما در خانه آزاد کار می‌کنید یا در یک دفتر شلوغ، کار خلاقانه شما را ملزم می‌کند تا در گوشه و کنار ذهن خود غرق شوید تا ایده جدیدی به ذهنتان برسد،که می‌تواند مانند یک روند کاملا منزوی باشد(خصوصا اگر شما فرد برونگرایی باشید).

چگونه داستان کسب‌وکار خود را با طراحی تعاملی بیان کنیم؛ ۹ گام اجرایی

برای آموزش یک درس در حیطه داستان‌گویی ویژوال آماده‌اید؟ دوستان ما در dovetail یک راهنمای گام به گام(براساس تجربه شان در طراحی انیمیشن) برای کمک به تیم طراحی شما ارائه دادند تا یک استوری بیزنسی جذاب برای خودتان درست کنید.

۱۰ عادت طراحان فیریلنسر موفق

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چه تفاوتی بین فیریلنسرهای موفقی که وقت آنها هم تا ماه‌ها پر است با کسانی مداوم به دنبال پروژه بعدی می‌گردند، هست؟ بنظر می‌رسد که موفق‌ترین فیریلنسر دارای چند ویژگی مشترک هستند که آنها را از بقیه متمایز می‌کند.

۷ دلیل که به ما می‌گوید چرا امروزه باید طراحان جوان را استخدام کرد

زمانی که یک طراحی جدید و بی‌مانند می‌خواهیم،به متد های جدیدی احتیاج داریم.ما از یازده طراح ارشد و کسانی که مسئول استخدام کردن هستند می‌خواهیم بپرسیم که چرا اکنون زمان استخدام طراحان جوان است و چگونه می‌توانند همه رواسای خود را متقاعد کنند تا موافقت کنند.

۵ موردی که در انتخاب تایپوگرافی برای طراحی وب باید در نظر بگیرید

جدای از پالت رنگ، تایپوگرافی یک وب سایت یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین تجربه های کاربران است.انتخاب تایپ‌فیس درست، طراحی یک کار را ترفیع می‌بخشد و مطالب را برای خواندن لذت بخش می‌کند. تایپوگرافی اشتباه برعکس عمل می‌کند،و می‌تواند تجربه ناخوشایندی برای کاربر به وجود بیاورد و باعث شود آنها به دنبال وب سایت های جایگزین باشند.مواردی وجود دارند که هنگام انتخاب تایپ‌فیس برای طراحی وب سایت باید در نظر گرفته شوند. بیایید یک راست بریم سراغ آنها

۰ نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *