آموزش
ARTECH
چرا ما به طراحی نیاز داریم؟

چرا ما به طراحی نیاز داریم؟

طراحی در همه جا طراحی گرافیک ارتباط تصویری است. هر انتقال پیامی که نیاز به برقراری ارتباط دارد و به صورت شفاهی قابل انجام نیست باید طراحی شود. برای یک لحظه به اطراف خود نگاه کنید. جلد مجله ، نوشته‌های زیبا روی لیوان قهوه یا لباس، همگی نمونه‌هایی از طراحی گرافیک هستند....

بیشتر بخوانید
۱۰ عادت طراحان فیریلنسر موفق

۱۰ عادت طراحان فیریلنسر موفق

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چه تفاوتی بین فیریلنسرهای موفقی که وقت آنها هم تا ماه‌ها پر است با کسانی مداوم به دنبال پروژه بعدی می‌گردند، هست؟ بنظر می‌رسد که موفق‌ترین فیریلنسر دارای چند ویژگی مشترک هستند که آنها را از بقیه متمایز می‌کند.

بیشتر بخوانید
اولین تجربه دورکاری و چگونگی رسیدن به موفقیت در این مسیر

اولین تجربه دورکاری و چگونگی رسیدن به موفقیت در این مسیر

یکی از بهترین راه‌ها که کارفرمایان می‌توانند با آن از تیم‌شان حمایت کنند، این است که شرایطی را فراهم آورند که کارمندان‌شان از جایی که احساس خلاقیت، تمرکز و راحتی دارند مشغول به کار شوند. نه تنها این، بلکه در بحث استخدام و حفظ استعدادهای برتر نیز یک مزیت رقابتی بزرگ است. بنابراین این شرایط وحشتناکی که پیش آمد و باعث دورکاری شد برای ما بسیار عالی است!

بیشتر بخوانید
الهام گرفتن بدون کپی کردن

الهام گرفتن بدون کپی کردن

در این پست که توسط “Darya Jandossova Troncoso” ایجاد شده است، ما هنر الهام‌ و معنای واقعی آن را برای تولید یک اثر اورجینال مورد بررسی قرار می‌دهیم. به علاوه اینکه چطور می‌توانید از تجربیات فردی خود بهره ببرید تا مخاطبین خود را تحت تاثیر قرار دهید.

بیشتر بخوانید
۵ مهارت نرم‌ که هر طراح گرافیک برای موفقیت در حرفه‌اش نیاز دارد

۵ مهارت نرم‌ که هر طراح گرافیک برای موفقیت در حرفه‌اش نیاز دارد

مهارت‌های سخت(توانایی‌های قابل یادگیری و قابل اندازه‌گیری است، مانند: نوشتن، ریاضی یا توانایی استفاده از برنامه کامپیوتری)، مانند دانش برنامه‌های خاص نرم افزاری و غیره، برای تاثیر‌گذار بودن طراحان گرافیک امری حیاتی است. با این وجود بسیاری از طراحان، از اهمیت مهارت‌های نرم(برقراری ارتباط، خوب گوش دادن، کنار آمدن با دیگران) در حرفه خود غافل هستند.

بیشتر بخوانید
۱۰ ابزار طراحی آنلاین که هرگز نمی‌دانستید به آنها نیاز دارید

۱۰ ابزار طراحی آنلاین که هرگز نمی‌دانستید به آنها نیاز دارید

در این پست طراح ورا واشکوفسا لیستی از ابزارهای آنلاین محبوب خودش را برای طراحی گرافیک و طراحی وب به اشتراک می‌گذارد، و می‌گوید که چرا باید از آنها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید
چگونه داستان کسب‌وکار خود را با طراحی تعاملی بیان کنیم؛ ۹ گام اجرایی

چگونه داستان کسب‌وکار خود را با طراحی تعاملی بیان کنیم؛ ۹ گام اجرایی

برای آموزش یک درس در حیطه داستان‌گویی ویژوال آماده‌اید؟ دوستان ما در dovetail یک راهنمای گام به گام(براساس تجربه شان در طراحی انیمیشن) برای کمک به تیم طراحی شما ارائه دادند تا یک استوری بیزنسی جذاب برای خودتان درست کنید.

بیشتر بخوانید
۵ موردی که در انتخاب تایپوگرافی برای طراحی وب باید در نظر بگیرید

۵ موردی که در انتخاب تایپوگرافی برای طراحی وب باید در نظر بگیرید

جدای از پالت رنگ، تایپوگرافی یک وب سایت یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین تجربه های کاربران است.انتخاب تایپ‌فیس درست، طراحی یک کار را ترفیع می‌بخشد و مطالب را برای خواندن لذت بخش می‌کند. تایپوگرافی اشتباه برعکس عمل می‌کند،و می‌تواند تجربه ناخوشایندی برای کاربر به وجود بیاورد و باعث شود آنها به دنبال وب سایت های جایگزین باشند.مواردی وجود دارند که هنگام انتخاب تایپ‌فیس برای طراحی وب سایت باید در نظر گرفته شوند. بیایید یک راست بریم سراغ آنها

بیشتر بخوانید
فرآیند طراحی یک لوگو حرفه‌ای

فرآیند طراحی یک لوگو حرفه‌ای

فاز اول | مراحل طراحی گرافیک اولیه و طوفان فکری Logo Sketches & Brainstorming Process Step برای اجرای طرح اولیه گرافیک نیاز به تحقیق و توسعه ، پرسش و پاسخ و اطلاعات آماری است که منجر به درک بهتر و عمیق‎تر از فرآیند کار، خدمت و محصول کارفرماست. هرچه طراح بیشتر...

بیشتر بخوانید
۳ راه کسب درآمد بیشتر برای طراحان گرافیک

۳ راه کسب درآمد بیشتر برای طراحان گرافیک

به راحتی می‌توانم بگویم که شما تصور می‌کنید که تنها راه کسب درآمد بیشتر به عنوان یک طراح پیدا کردن مشتری های بیشتر، پروژه های بزرگ تر است یا ساعات بیشتری کار کنید تا درآمدتان افزایش یابد. اما این موارد فقط برای رزومه کاری و سابقه کار شما مفید است. روش های دیگری نیز برای کسب درآمد بیشتر برای یک طراح وجود دارد که بعضی از آنها بازدهی بالاتری دارند و وقت و تلاش کمتری نیاز دارند.

بیشتر بخوانید
چگونه با هدفمند طراحی کردن نمونه کارهای خود، مشتری جذب کنیم

چگونه با هدفمند طراحی کردن نمونه کارهای خود، مشتری جذب کنیم

ما رویای مشتری خیلی خوبی را داریم و مشتاق کار کردن با آن ها هستیم. شاید یک شرکت خاص باشد یا یک صنعت عمومی تر باشد. صرف نظر از این، نمونه کارهای شما یکی از مولفه های اصلی استراتژی شما برای به دست آوردن این مشتری هاست. یادگیری نحوه ایجاد نمونه کارهای ایده آل که مشتری...

بیشتر بخوانید