بانک شهر

دیجیتال مارکتینگ

نشریه تمام الکترونیک و چندرسانه‌ای شهرآوا​

ماهنامه شهرآوا در ابتدا بصورت فیزیکی و چاپ شده با هزینه بسیار بالا اجرا می‌‌شد تا زمانی که آرتک این مجله را بصورت تماما الکترونیک و چندرسانه‌ای با قابلیت‌‌های جذاب اجرا کرد

طراحی و توسعه: گروه آرتک

اجرا و برنامه‌‌نویسی: محمد براتی

ویژگی‌های مجله الکترونیکی شهرآوا

آنچه این پروژه را جذاب و قدرتمند کرده است

تمام الکترونیک
توسعه پذیری
ایده پردازی
اصول برندینگ
طراحی مینیمال
استاندارد سازی

سرعت عمل و اجرای ۸ ساعته نسخه اول مجله الکترونیک شهرآوا کار کمتر کسی است که تیم شما بخوبی با توجه به فورس زمانی با نهایت کیفیت کار رو اجرا کرد.

محمد اسفندیاری

- مدیر فنی, تحریریه شهرآوا بانک شهر

سجاد تقی زاده

اسفند ۱, ۱۳۹۹

دانشجو نرم‌افزار بودم ولی انصراف دادم و رفتم سمت علایقم چون هنر و خلق اثر رو دوست داشتم،عاشق تجربه کردن موقعیت‌های جدید بودم و سعی کردم با ورود به حوزه کسب‌وکار از سال ۹۱ این خلا رو در خودم پر کنم. الان دو سالی میشه که در آژانس دیجیتال مارکتینگ DM360 با عنوان کارشناس محتوا مشغول به کار هستم.
به این مطلب امتیاز دهید
4 1 امیتاز
امتیاز این مطلب
guest
0 نظرات
بازخورد Inline
نمایش تمام دیدگاه‌‌ها