پرنفوذترین آژانسِ تبلیغات در شبکههای اجتماعی
در سال ۹۶ آژانس دیجیتال مارکتینگ DM360 به طور رسمی آغاز به کار کرد. در تمام این مدت هدف رضایت همزمان تبلیغدهندگان و صاحبان رسانهها بود. این آژانس با همین رویکرد توانسته در این سالها با بیش از پانصد برند همکاری کند. در این میان نامهای بزرگی مانند دیجیکالا، اسنپ، تپسی، کافه بازار، شهرداری تهران، شهرداری مشهد، پاکشوما نیز قرار دارند.
وعده برند: رضایت همزمان تبلیغدهندگان و صاحبان رسانهها
جوهره برند: سرعت – دقت – رضایت
ایده طراحی
در حقیقت ایده اصلی این برند از قبل شکل گرفته بود و با ورود بنده به این آژانس دستخوش تغییراتی اصولی و عمیق شد. ایده کلی این اثر از حروف DM که مخفف دیجیتال مارکتینگ و اعداد ۳۶۰ که اشاره به ۳۶۰ درجه بودت کار دارد، بود.
ویژگیهای هویت بصری DM360
آنچه این برند را از نظر بصری جذاب و قدرتمند کرده است
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز،