موسسه اعتباری ملل

مجموعه طراحی و تصویرسازی برای رپرتاژ خبری و شبکه‌های اجتماعی

از ایده تا عمل با ملل

موسسه ملل به دنبال ارائه خدمات بانكي نوین، با امنیت و سهولت برای ایرانایان می‌باشد.
با توجه به معضل بیکاری که از مهم‌ترین مشکلات کشور است، اقدام به راه‌اندازی کمپین «از ایده تا عمل، با ملل» کرد.‭

وعده کمپین: اشتغال‌زایی‭ ‬– بهبود کیفیت زندگی مردم

پیام کمپین: حمایت از صاحبان ایده و کسب‌وکار

ایده طراحی

زرد یک رنگ روشن است که اغلب به عنوان شاد و گرم توصیف می‌شود و توجه را به خود جلب می‌کند. در این طراحی سعی شده تا با حذف چهره‌ها، حس مشترکی به مخاطب مبنی بر مخاطب قرار دادن وی القا شود.

مخاطب کمپین: قشر نوجوان، کارآفرین، صاحب ایده

چالش چی بود؟

توسط سجاد تقی‌زاده | پروژه موسسه اعتباری ملل

ویژگی‌های طراحی و تصویرسازی

آنچه این طراحی‌ها را از نظر بصری جذاب و قدرتمند کرده است

پرینت و چاپ
یکپارچگی
ایده پردازی
اصول برندینگ
تصویرسازی
سرعت عمل

سجاد تقی زاده

دی ۸, ۱۳۹۹

دانشجو نرم‌افزار بودم ولی انصراف دادم و رفتم سمت علایقم چون هنر و خلق اثر رو دوست داشتم،عاشق تجربه کردن موقعیت‌های جدید بودم و سعی کردم با ورود به حوزه کسب‌وکار از سال ۹۱ این خلا رو در خودم پر کنم. الان دو سالی میشه که در آژانس دیجیتال مارکتینگ DM360 با عنوان کارشناس محتوا مشغول به کار هستم.
به این مطلب امتیاز دهید
5 1 امیتاز
امتیاز این مطلب
guest
0 نظرات
بازخورد Inline
نمایش تمام دیدگاه‌‌ها