توسط سجاد تقی زاده | آبان ۲۶, ۱۳۹۹ | آموزش, برندینگ
طراحی در همه جا طراحی گرافیک ارتباط تصویری است. هر انتقال پیامی که نیاز به برقراری ارتباط دارد و به صورت شفاهی قابل انجام نیست باید طراحی شود. برای یک لحظه به اطراف خود نگاه کنید. جلد مجله ، نوشتههای زیبا روی لیوان قهوه یا لباس، همگی نمونههایی از طراحی گرافیک هستند....
توسط رضوان موسوی | مهر ۲۱, ۱۳۹۹ | آموزش, برندینگ, توسعه فردی
آیا تا به حال فکر کردهاید که چه تفاوتی بین فیریلنسرهای موفقی که وقت آنها هم تا ماهها پر است با کسانی مداوم به دنبال پروژه بعدی میگردند، هست؟ بنظر میرسد که موفقترین فیریلنسر دارای چند ویژگی مشترک هستند که آنها را از بقیه متمایز میکند. ۱. آنها یک چارچوب ذهنی دارند...
توسط رضوان موسوی | مهر ۱۹, ۱۳۹۹ | آموزش
ارائه اطلاعات در قالب تصاویر همراه با متن، یادگیری و انتقال اطلاعات و در ذهن ماندن را تا ۳۲۳ درصد افزایش میدهد. این افزایش نگهداری اطلاعات در ذهن یکی از بهترین دلایل استفاده از اینفوگرافیک به جای انتقال اطلاعات از طریق متن است. اینفوگرافیک هم جذاب است و هم یادگیری را...
توسط سجاد تقی زاده | مهر ۱۶, ۱۳۹۹ | آموزش
یکی از بهترین راهها که کارفرمایان میتوانند با آن از تیمشان حمایت کنند، این است که شرایطی را فراهم آورند که کارمندانشان از جایی که احساس خلاقیت، تمرکز و راحتی دارند مشغول به کار شوند. نه تنها این، بلکه در بحث استخدام و حفظ استعدادهای برتر نیز یک مزیت رقابتی بزرگ...
توسط رضوان موسوی | مهر ۱۵, ۱۳۹۹ | آموزش
در این پست ما هنر الهام و معنای واقعی آن را برای تولید یک اثر اورجینال مورد بررسی قرار میدهیم. به علاوه اینکه چطور میتوانید از تجربیات فردی خود بهره ببرید تا مخاطبین خود را تحت تاثیر قرار دهید. الهام گرفتن چیز عجیبی است. یک لحظه در ذهن تداعی میشود و زود ازبین...
توسط رضوان موسوی | مهر ۵, ۱۳۹۹ | آموزش, آموزش طراحی و گرافیک
مهارتهای سخت (تواناییهای قابل یادگیری و قابل اندازهگیری است، مانند: نوشتن، ریاضی یا توانایی استفاده از برنامه کامپیوتری و یا مانند دانش برنامههای خاص نرم افزاری و غیره)، برای تاثیرگذار بودن طراحان گرافیک امری حیاتی است. با این وجود بسیاری از طراحان، از اهمیت...