توسط سجاد تقی زاده | مرداد ۲۸, ۱۳۹۹ | آموزش, آموزش طراحی و گرافیک, برندینگ, هویت بصری
فاز اول | مراحل طراحی گرافیک اولیه و طوفان فکری Logo Sketches & Brainstorming Process Step برای اجرای طرح اولیه گرافیک نیاز به تحقیق و توسعه ، پرسش و پاسخ و اطلاعات آماری است که منجر به درک بهتر و عمیقتر از فرآیند کار، خدمت و محصول کارفرماست. هرچه طراح بیشتر...
توسط رضوان موسوی | مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ | هویت بصری
اگر مجبور بودید برای مکان داستانی مورد علاقه خود یک هویت تجاری ایجاد کنید، به نظر شما چطور میشد؟ خب، طراحان گرافیک از تخیل خود برای ایجاد لوگو هایی زیبا استفاده میکردند که به معنای واقعی کلمه خیلی چشمگیر و لذت بخش هستند. لوگوهای زیر همه از مکان های نمادین فیلم های...
توسط رضوان موسوی | مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ | هویت بصری
در این ماه ستاره دنباله دار نئووایز به زمین خیلی نزدیک بود، و به وضوح دیده میشد، ما مجموعه ای از طراحی های کیهانی را برای الهام گرفتن شما در اینجا آورده ایم. از تصویر تا دیزاین لوگو، پکیجینگ و دیزاینUI، ما مناظر طراحی خود را بر روی آسمان قرار دادیم و یا حتی فراتر از...
توسط رضوان موسوی | مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ | برندینگ, هویت بصری
اگر یک طراح گرافیک برای لوگوهایی که امروزه همه با اون آشنا هستیم، طرحی متفاوت ارائه دهد چه میشود؟ در این بخش میخواهیم لوگو های مشهوری که بطور فرضی دوباره طراحی شدند را با شما به اشتراک بگذاریم. ۱.اینستاگرام ۲.جیمیل ۳.فورد ۴.لگو ۵.نشنال پارک سرویس ۶.تاکو بل ۷.ناسا...
توسط سجاد تقی زاده | خرداد ۲۶, ۱۳۹۹ | آموزش, آموزش طراحی و گرافیک, برندینگ, هویت بصری
Empathise | همفکری و همدلی اولین مرحله فرآیند تفکر طراحی، به دست آوردن درک همدلانه از مشکلی است که برای حل آن تلاش میکنید. این شامل مشاهده، تعامل و ارتباط با افراد برای درک تجارب و انگیزههای آنها و همچنین غوطهور کردن خودتان در محیط است بسته به محدودیتهای زمانی،...
توسط سجاد تقی زاده | خرداد ۲۵, ۱۳۹۹ | آموزش, آموزش طراحی و گرافیک, برندینگ, هویت بصری
بسیاری از شرکت ها برای طراحی لوگو به ما مراجعه میکنند و فکر میکنند که داشتن یک لوگو برای ساخت برند کافیست و ما همیشه درحال صرف انرژی برای تفکیک این دو موضوع کاملا متفاوت از هم هستیم . برند بیش از یک نام یا یک نماد است. برند همه چیز است و همه چیز نام تجاری دارد. Photo...