توسط رضوان موسوی | مهر ۲۱, ۱۳۹۹ | آموزش, برندینگ, توسعه فردی
آیا تا به حال فکر کردهاید که چه تفاوتی بین فیریلنسرهای موفقی که وقت آنها هم تا ماهها پر است با کسانی مداوم به دنبال پروژه بعدی میگردند، هست؟ بنظر میرسد که موفقترین فیریلنسر دارای چند ویژگی مشترک هستند که آنها را از بقیه متمایز میکند. ۱. آنها یک چارچوب ذهنی دارند...
توسط سجاد تقی زاده | شهریور ۱۲, ۱۳۹۹ | آموزش, آموزش طراحی و گرافیک, توسعه فردی
در این پست لیستی از ابزارهای آنلاین محبوب را برای طراحی گرافیک و طراحی وب به اشتراک میگذاریم، و میگوییم که چرا باید از آنها استفاده کنید. بیایید صادق باشیم، طراحان میتوانند به استفاده از ابزارهای آنلاین خوشبین نباشند، و دلیل خوبی برای این احساس داریم. اغلب...
توسط رضوان موسوی | مرداد ۳۰, ۱۳۹۹ | توسعه فردی
به عنوان یه آدم حرفهای و خلاق شما این شانس را دارید که وقت زیادی را به تنهایی بگذرانید. این که آیا شما در خانه آزاد کار میکنید یا در یک دفتر شلوغ، کار خلاقانه شما را ملزم میکند تا در گوشه و کنار ذهن خود غرق شوید تا ایده جدیدی به ذهنتان برسد،که میتواند مانند یک...
توسط رضوان موسوی | مرداد ۲۶, ۱۳۹۹ | آموزش, توسعه فردی
به راحتی میتوانم بگویم که شما تصور میکنید که تنها راه کسب درآمد بیشتر به عنوان یک طراح پیدا کردن مشتری های بیشتر، پروژه های بزرگ تر است یا ساعات بیشتری کار کنید تا درآمدتان افزایش یابد. اما این موارد فقط برای رزومه کاری و سابقه کار شما مفید است. روش های دیگری نیز...
توسط رضوان موسوی | مرداد ۲۲, ۱۳۹۹ | توسعه فردی, داستانها
طراح بودن در دنیای فناوری میتواند نگران کننده باشد، زیرا تقربیا هر روز یک نرمافزار جدید ساخته میشود که میتواند بسیاری از کارهایی را که با دست انجام میدهید را انجام دهد. با این حال، اگر طراح هستید، فقط برای پیدایش برخی نرمافزارهای جدید و فانتزی، دلیلی برای پذیرش...
توسط رضوان موسوی | مرداد ۲۲, ۱۳۹۹ | آموزش, توسعه فردی
ما رویای مشتری خیلی خوبی را داریم و مشتاق کار کردن با آن ها هستیم. شاید یک شرکت خاص باشد یا یک صنعت عمومی تر باشد. صرف نظر از این، نمونه کارهای شما یکی از مولفه های اصلی استراتژی شما برای به دست آوردن این مشتری هاست. یادگیری نحوه ایجاد نمونه کارهای ایده آل که مشتری...